Saturday, May 21, 2011

Memori: K A W A N

Salam satu blogger, salam satu MALAYSIA.

Izinkan aku nak guna ayat mixed,
Aku mmg selalu terkeluar bahasa rojak nih,
MANGLISH ( malay + english ).

I don't know when we are meeting,
I guess when we are studying at SMK SG.CHOH,
At that time, kita form one,

Kau baru moved situ kot, 
Rasenye dlm akhir thn camtuh,
Tp aku terkejut sbb kau tinggi sgt wahai insan name as NORSUHADA A.RAZAK,
Mati-mati aku ingat kau senior =,=

Then, kita satu kelas lagi masa Form two,
Okeh, fine..Cam tak rapat lagi, 
Time tuh kau geng-geng dgn minahchi and weem, dok sbelah Lini,
Ya, LINI that quiet plus kind girl..Innocent jugak....*pandai-pandai j aku tambah
Ingat?

Masa last-last form two baru kite rapat kan,
Seingat aku kite snap picture masa tuh..
Snap shoot photo ala-ala gaya mak JOYAH, mak KIAH, mak PEAH,
Mak sape lagi nak interframe skali?
Hahaha..

Pastu naik form three, Tetbe j kita rapat,
Kita pegi tuisyen sama-sama kan,
Rendu gilak kot, g tuisyen,

Kau suka sgt gn ARUN kan? cekgu BM..
Haha..Kelakar, Bile masok kelas  MATH, getar lutut,
Mmg aku ngaku first time masok tuisyen aku sgt BODOH,
Ape pun tak tahu.. 

Kau suka Pink aku pulak suke Purple,
Bile result exam kuar,
 Kita sebok nak highlight name kita kat pper cekgu gn highlight pink kau,
Aku pn tak nak kalah highlight jugak nama aku gn highlight kaler purple aku,

Rendu skola tak ? Puan Mariyanie ? 
Jom  back to school ! 
Wat reunion theme : " Ayuh Kembali Ke sekolah "
Compulsory wears the school uniform....
hahaha
Nice one !

Balik tuisyen naik bas, ko slalu belanja aku kopok lekor sama itu air cincau,
Aku time tuh takde duet sangat, Yelah susah ag time tuh, 

Ayah aku pulak sakit, adik-adik aku kecik-kecik ag,
Mak aku nak beli ubat utk ayah aku, jage kiteorang ag,
Memang time tuh parents kau j yang anta g tuisyen kan?
Mak aku kengkadang j anta, ye..aku rase malu time tuh..

Satu hari ayah aku  meninggal, 
Seminggu ag nak PMR,
Aku tabah n Kuat, ko tau sebab ape? 
Kau engat surat kaler kuning y penah kau bagi kat aku?

Ye, surat tuh aku simpan ag kot sampai sekarang,
Mmg sedeh, menitik air mata aku bace, Tp  tuh sume pembakar semangat buat aku at that time,

" Kau kena kuat Pija , Kena jaga mak and adek-adek kau " sobs....


****************

Okeh cukup utk slot dramatik..


Mmg mulut kau kepoh, mmg kau direct kutuk org depan-depan, 
Mmg kau agak keras kepala, Ye ! mengcontrol itu engkau wahai SUHADA.
Tp kau punya hati tulus ikhlas, Baik budi kau hnye ALLAH j y boleh balas, 
Takkan aku lupa kau sampai kapan pun, sbb kau kena tau aku sgt SAYANG kawan seperti kau...


NORSUHADA A.RAZAK,

I'm Follow U on Blog, I'm stalker U on FB, 
I'm calling U when I MISS U, I'm text U when I want to meet U,

I know U well SUHADA, Even we r getting far, 
We take a different path of life, But We're still friend right?
BEST FRIENDS.....Yup ! Be my BESTIES ever.. 

I dont remember the time, but I remember all the moment we had together dolu-dolu :)

Okeh, Are-Da sila hambek tisu lap air hingus kau..Haha...
SAYANG KAU ever !
:P

Foot Note : 
  • Gambar kite dolu-dolu tak nak aku letak cni, sumpah buruk gile......

hAhA...
  • Gambar latest xde, tp de gambar y time picnic thn lepas (2010) jek .... 
  • Sorry ats segala kesulitan yang dialami.


  • Sila Enjoy gambar yang ditonjolkan dibwah ini....
  • Tabah menghadapi malu even gambar yang terbit itu huduh...

hAhA..






SEKIAN~















2 comments:

saya suhada said...

omjayyyyy ! sedih T__T

Unknown said...

=,= malu...kuikui...love U damn so much ! :)