Friday, August 19, 2011

Selamat Hari Jumaat!

Assalamualaikum,




Apa guna jadi lelaki kacak, kalau baca Quran pun merangkak-rangkAK... 

Apa guna jadi perempuan cantik, kalau Pukul 12 tengah hari pun tak celik-celik...

Apa guna umur besar panjang, kalau Fardhu ain asas pun lintang pukang.... 

Apa guna Allah bagi hidayah, kalau nak solat pun sikit punya payah... 

Apa guna jadi manusia, kalau umur Allah bagi kita sia-sia...



"SELAMAT HARI JUMAAT" :D


SEKIAN~

11 comments:

YOUsoF said...

Waah.. Ini entri yang bagus dan seimbang.. ;D



Ringkas tapi padat dan tepat ayat² kau tu.




*Pasal goreblog tu betul la, kebetulan ada orang order sticker tu, aku pomot la sekali.. hehe

cha zainol said...

sempoi tapi membawa maksud yang dalam :)

Fee Hafeezah ketuk keyboard said...

@sop : puji-pujian hari jumaat..okay nah seposen, haha.. thnxx! :D

*Haha..yelah..

@Cha zainol : jgn makan dalam sudahlah..hehe :)

Kathy Tuah said...

nice! ringkas & padat..

muhamad hanif said...

Err,


ada betulnya tu. Makan dalam lah.



ummph.

visitme@FaTiN cOrNeR said...

pergh..sarkastik..haha..

lama tak lawat sini..

NasZ said...

thanx sebab buat entry mengingatkan sesama kita. saya suka entry ni.

MOHD NASER.com

syrupmasin said...

ape gune berak merate..errrr..ade masuk jugak ke?? baek ustazah :D

Fee Hafeezah ketuk keyboard said...

@Kathy : thannxx! :D

@Anip : ingat-mengingati..aku tak berniat nk bg org mkn dlm..:D

@Atin : taklah sarkastik..peringatan shj..:D

@Nasz : welcome..:D

@Syrup : haha..manyaklah ko..berak tuh kerja anip..HAHA :D

Zul Fattah said...

terbaik r.. yg lelaki kacak tu.. macam kena kat aku jew.. haha

ANISA said...

like the entry...terbaikkk!!